Intelligent Chatbots

Één digitale medewerker, oneindig veel tevreden klanten.

Mogen we je voorstellen aan Intelligent Chatbot, de nieuwe collega bij klantenservice? Door de data van klantvragen te analyseren en om te zetten in automatische antwoorden met chatbots, zorgen we dat je jouw klanten nóg beter van dienst bent met bijzonder effectieve chatbots!

intelligent-chatbots-smallest
technical financial graph on technology abstract background

Het beantwoorden van vragen van klanten hoeft geen tijdrovende en dure klus te zijn. Antheon creëert namelijk op maat gemaakte Intelligent Chatbots. Deze chatbots begrijpen de vraag van de klant en kunnen dankzij verzamelde data over eerdere interacties veel verschillende soorten taken uitvoeren. Stelt een bezoeker op de site bijvoorbeeld een vraag die vaak gesteld wordt? Dan geeft de chatbot automatisch antwoord!

Daarnaast helpt de chatbot ook met het inplannen van afspraken en zelfs met de pre-screening van sollicitanten. Antheon focust zich bij het ontwikkelen van deze chatbots op een vlekkeloze user experience en een organisch verloop van het gesprek. Zo is de Intelligent Chatbot binnen no-time de beste medewerker bij klantenservice of HR! Onze bots werken plug-and-play op een grote hoeveelheid platformen, zoals Facebook Messenger, Skype, Telegram en Sack. Daarnaast is de Chatbot 100% aanpasbaar en volledig te integreren met de eigen systemen en backoffice.

intelligent-chatbots-smallest

Intelligent Chatbots

  • Het ontwerpen van de persona van de chatbot en dialogen
  • Het op maat implementeren van een chatbot
  • Het toevoegen van kunstmatige intelligentie, zoals sentimentanalyse, beeldherkenning en taalherkenning.
  • Operationaliseren van de chatbot
  • Verschaffen van inzichten in het gebruik van de chatbot
  • Het geven van trainingen m.b.t. het gebruik en optimaliseren van de chatbot

Let’s chat 

Is de Intelligent Chatbot binnenkort ook jouw nieuwe collega? Neem vrijblijvend contact met ons op via dit formulier. Dan komen wij zo spoedig mogelijk bij je terug.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.